donderdag 14 juli 2016

Ondertussen op BuurBook:

"...een paar weken gelden op een vrijdagmiddag stond er zo'n knakker met zijn bus half in het parkeervak en met de andere helft van de bus stond die midden op de weg. Het hele parkeervak was vol en voor die ene bus stond er nog een auto geparkeerd. 

Met als gevolg lange file. 


Ik stond met mijn auto onder de brug bij de ingang, ik was eerste achter die bus. Ik ben uitgestapt en ben verhaal wezen halen. 

Ik zei, zou je niet doorrijden zo hou je heel de boel tegen. 
Antwoord van de buschaffeur, ja ik ben al 3 keer een rondje om de kerk geweest. 
Mijn antwoord, als de Politie komt krijg je een bekeuring. 
Zijn antwoord, laat ze maar komen. 
Ben toen in me auto gestapt en over het tussenstuk ( stukje stoep ) gereden. op de andere rijrichting en dan weer naar rechts gegaan. 
Ik vind dit rondom a-sociaal gedrag wat tot vervelende situaties kan leiden. 

Iedereen heeft tegenwoordig wel een kort lontje en zo wordt je in een situatie geplaats waar je helemaal niet in wil zitten..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten